Ogłoszenie nr 83846 - 2017 z dnia 2017-05-16 r.
Tarnowskie Góry: Modernizacja systemu telewizji dozorowej CCTV w kompleksie basenów w Tarnowskich Górach przy ul. Obwodnica 8
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8661-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 51692-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Inicjatyw Gospodarczych S.A., krajowy numer identyfikacyjny 350398300000, ul. ul. Obwodnica  8, 42600   Tarnowskie Góry, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 933 900, faks 32 285 80 30, e-mail sekretariat@parkwodny.com.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja systemu telewizji dozorowej CCTV w kompleksie basenów w Tarnowskich Górach przy ul. Obwodnica 8
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie systemu telewizji dozorowanej opartej na technologii cyfrowej w budynku kompleksu basenów w Tarnowskich Górach, jego otoczeniu oraz przylegającym zespole parkingów. System obejmować będzie montaż wraz z dostawą 47 kamer ( w tym 31 kamer kopułkowych 360 stopni, 15 kamer kierunkowych i 1 kamery typu zoom) wraz z niezbędna instalacją, urządzeniami do rejestracji obrazu oraz wyposażeniem dwóch punktów do podglądu obrazu. Projektowany system telewizji dozorowanej zastąpi istniejący analogowy system telewizji dozorowanej, który po jego uruchomieniu zostanie wyłączony. W czasie realizacji robót obiekt będzie użytkowany. Demontaż elementów istniejącego systemu nie jest przedmiotem niniejszego opracowania. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą wykonanych prac. Wykonawca w ramach oferty zobowiązany jest do: zaoferowania przedmiot zamówienia fabrycznie nowy - proponowane urządzenia powinny być wyprodukowane nie później niż 2016 r oraz posiadać wymagane przepisami atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, itp; realizacji uciążliwych prac w godzinach ustalonych z Zamawiającym; usuwania na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci; zorganizowania i przeprowadzenia robót w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót; natychmiastowego docelowego i skutecznego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót;

II.4) Główny kod CPV:45310000-3
Dodatkowe kody CPV:35125300-2, 32333100-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
45 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
KARTEL TECH Import - export Paweł Zdziarski,  kontakt@karteltech.com,  ul. Narutowicza 2,  09-200,  Sierpc,  kraj/woj. mazowieckie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 162379.97 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Informacje dodatkowe:


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/04/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: roboty dodatkowe i zamienne

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie dodatkowych niezbędnych robót ziemnych

V.4) INFORMACJE DODATKOWE: